Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

KAS  YRA  KAUNO LOPŠELIS-DARŽELIS  „VILNELĖ?

Ikimokyklinė įstaiga, kur ugdomi vaikai nuo 1,5 iki 6 metų.

 

KIEK GRUPIŲ VEIKIA DARŽELYJE?

Darželyje veikia 6 grupės:

2 lopšelio grupės, 3 ikimokyklinio ugdymo ir 1 priešmokyklinio ugdymo grupė.

 

TEIKIAMOS SPECIALISTŲ PASLAUGOS

Vaikams su kalbos ir komunikavimo problemomis teikiama logopedo pagalba.

Psichologinę ir socialinę pagalbą teikia psichologas ir socialinis pedagogas.

 

KUR UŽPILDYTI PRAŠYMĄ DĖL VAIKO PRIĖMIMO Į DARŽELĮ ?

Internetu: https://i-darzeli.kaunas.lt,   arba   Kauno   miesto   savivaldybės   administracijos   Klientų   aptarnavimo   ir informavimo skyriuje, Laisvės al. 96, Kaunas

 

KAS YRA KAUNO  LOPŠELIO-DARŽELIO  „VILNELĖ” DIREKTORIUS?

Lopšeliui-darželiui  „Vilnelė” vadovauja direktorius Rolandas Bulotas

KOKS MŪSŲ ADRESAS?
Vytenio g. 8, Kaunas

KADA MES DIRBAME?                   
Kauno lopšelis-darželis „Vilnelė” dirba nuo 7.00 iki 19.00 val.

 

SKAMBINTI GALITE:                         
tel. +370 37 363 641

ATSIŲSTI ELEKTRONINĮ LAIŠKĄ GALITE:        
ldvilnele@yahoo.com

 

Informacija atnaujinta 2025-11-16

Skip to content