Ugdytiniai klausė pasakų, sakmių apie saulę, vėją, vandenį. Minė mįsles, diskutavo, aptarė, ieškojo informacijos įvairiuose šaltiniuose. Išsiaiškino kas yra vanduo ir kokios jo savybės, tyrinėjo jas įvairiais pojūčiais, diskutavo apie vandens naudą mūsų organizmui, gyvūnijai bei augmenijai. Prisiminė pagrindines saugaus elgesio prie vandens taisykles.
Sužinojo, kad vėjas tai judantis oro srautas, kad vėjo darbai gali būti linksmi (suvelti plaukus), naudingi (išnešioti augalų sėklas), bet gali pridaryti ir žalos (uraganai, audros jūroje).
Atliko eksperimentus, kurių dėka patyrė džiaugsmą, plėtojo aplinkos pažinimo, skaičiavimo ir matavimo, tyrinėjimo, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis, bendradarbiavimo ir bendravimo sričių gebėjimus.