Balandžio 20 d. priešmokyklinės grupės vaikai dalyvavo nuotoliniame susitikime su J. ir P. Vileišių mokyklos pradinių klasių mokytojomis Henrika ir Jūrate. Jos papasakojo pasaką „Saulė, šaltis ir vėjas“ iš kurios sužinojo, kad žmogus, spręsdamas saulės, šalčio ir vėjo ginčą, pasirinko vėją, nes tik jis gali (papūtęs iš šiaurės) numalšinti alinančią kaitrą ir sumažinti stingdantį šaltį (atpūtęs daug debesų ir sukėlęs pūgą). Žaismingai vaikams papasakota kaip protingai žmogus nuo senovės ir dabartyje panaudoja vėjo jėgą geriems darbams atlikti: plukdyti burinius laivus, sukti malūnų, dabartyje- vėjo jėgainių, gaminančių elektrą, sparnus… Vaikai dalinosi mintimis, kad vėjas gali džiovinti skalbinius, kelti aitvarus, nubarstyti medžių lapus, sukelti audras ir pūgą… Taip padarė išvadą, kad vėjas gali būti ne tik naudingas, bet ir labai pavojingas- tornadas (viesulas), uraganas… Mokytojos paskatino palyginti vaikus savo elgesį su vėju- jis taip pat kartais gali būti išdykėliškas, nutrūktgalviškas ir net pavojingai netinkamas, jei nespėjama laiku sustabdyti. Vėjas reikalingas ir „po nosimi“- sriubai atvėsinti, užsigavus skausmui apmalšinti, balionams pūsti… Vaikams kėlė juoką senoviniai vėjų vardai: ožinis, pietvis, marinis, pilvinis 🙂 Vaikams buvo parodyti keli eksperimentai. Nutarė grupėje pasigaminti malūnėlius. Juos visaip bandė: pūtė, suko, supo. Ir iškilo klausimai: kada greičiausiai lauke suksis malūnėlis? Kai vėjas pūs iš priekio? Ar iš šono? Gal iš nugaros pusės? Eksperimento lapuose susižymėjo spėjimus ir lauke išbandę bei, pasižymėję faktus, aiškinosi, ar pasitvirtino spėjimai. Padarė išvadas, kad greičiausiai malūnėliai sukasi, kai vėjui atsukami iš priekio, lėčiau- iš šono, o lėčiausiai- iš nugaros.
Balandžio 22 d. priešmokyklinukai dalyvavo nuotolinėje veikloje "Įtraukiantys ir įdomūs nuotoliniai užsiėmimai su būsimais pirmokais“, kurią vedė – KTU Vaižganto progimnazijos būsimų pirmokų mokytojų komanda. Mokytojai vaikučius pakvietė pakeliauti su vandens lašeliu. Vaikai prisiminė vandens būsenas, atsakinėjo į klausimus, nupiešė lašelį Miką. Pasimokė anglų kalba skaičiuoti iki 10 ir įvardinti spalvas. Iš šalia esančių priemonių išmoko pastatyti tiltus, pirmasis iš lygaus popieriaus lapo, antrasis – arkos formos, trečiasis – iš suklostyto popieriaus lapo. Atliko eksperimentą su šiais tiltais – tyrė, kuris iš jų išlaikys daugiausiai pieštukų. Išvada, kad tvirčiausias – suklostyto popieriaus lapo tiltas.